کد تعیین وضعیت یاهو در وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

  تعیین وضعیت یاهو وبلاگ و سايت

برای استفاده از كدهای زیر حتما این قسمت را مطالعه نمایید
كد مورد نظر را در قسمت تنظیمات وبلاگ بخش كدهای اختصاصی كاربر وارد نمایید
دقت داشته باشید در این كد دو قسمت   آی دی ياهو شما   وجود دارد كه باید به جای این قسمت
آی دی یاهوی خود را بدون علامت @ وارد كنید به طور مثال اگر آی دی شما
z_smb_z@yahoo.com است
باید بجای قسمت های
آی دی ياهو شما فقط بنویسید z_smb_z . دقت داشته باشید در هنگام حذف كردن
بخش های آی دی یاهو شما بخش دیگری از كد حذف نشود و به این نكته نیز دقت كنید كه دو قسمت وجود دارد كه باید در هر دو قسمت به جای آی دی یاهو شما همانند مثال فوق عمل كنید




 




 




 




 




 




 




 




 




 




 




 




 




 



 



 






:: موضوعات مرتبط: کد تعین وضعیت یاهو , ,
:: برچسب‌ها: کد نشان دادن انلاین بودن یاهو در وبلاگ , کد نشان دادن یاهو مسنجر در وبلاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 4282
|
امتیاز مطلب : 1102
|
تعداد امتیازدهندگان : 330
|
مجموع امتیاز : 330
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar03.jpg
تبسم در تاریخ : 1391/9/25/6 - - گفته است :
سلام خسته نباشید.
برای وضعیت من کل کد رو در قسمت تنظیمات میهن بلاگ زدم اما اصلا نیومد!!!
میشه کمکم کنید اگه جوابم رو در وبلاگم بدین ممنون میشم.

/weblog/file/img/m.jpg
(●̮̮̃•̃)(●̮̮̃•̃) در تاریخ : 1391/1/26/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز خوب هستید.
من یه سوال داشتم میخواستم بدونم چرا من از این کد ها استفاده میکنم وقتی ON هستم اون خاموشه اصلا در هر دوصورت خاموشه ؟؟؟ آخه چرررررررررررررررررررررررررررا ؟ هر چیزی هم گفتید رعایت کردم ولی خاموشه ؟؟

/commenting/avatars/avatar12.jpg
سحر در تاریخ : 1390/6/2/3 - - گفته است :
علی جون دوست دارم

/commenting/avatars/avatar04.jpg
ناراحت شده در تاریخ : 1390/6/2/3 - - گفته است :
راستش این شکل خیلی قشنگ نبود .
من فکر کردم شما همه جور شکلی گذاشتین وگرنه اگر میدونستم این قدر مسخرست اصلا نمیومدم دیدن بکنم .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: